Enzo Startet 11.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2011 (redigert) En liten quiz til motorbåtfolket Maskiner til denne båttypen Redigert 11.Juli.2011 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 11.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2011 En Gulf Lady 56? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Enzo Svart 11.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2011 (redigert) Norsk og 50fot så det er nok feil et bilde til Redigert 11.Juli.2011 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 11.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2011 Skorgenes Sonic 50. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 11.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2011 Korrekt Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 11.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2011 Skorgenes 50 Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Enzo Svart 11.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2011 Fant den ikke på nett selv så jeg trodde det skulle være en vanskelig nøtt men den ligger på finn.no og ser det er 2xVP i den, var ikke oppi den så jeg antok det sto cummins i den så da ble det ene bildet i førsteposten feil Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.