baatmann Startet 11.Juli.2011 Del på Facebook Startet 11.Juli.2011 Demperplater med fjørdempere vil etter ei tids bruk bli slitt og fjørene blir slarkete, noko som resulterer i slarkelyd når propell er tilkobla og motoren går på sakte. Nyare type demperplater har demping med gummi eller anna kunststoff. Kva erfaring har ein med desse? Sitér dette innlegget Link to post
SeaQueen Svart 11.Juli.2011 Del på Facebook Svart 11.Juli.2011 MIn demperplate røyk rett etter at jeg hadde overtatt båten. her var det fjærer som hadde brekt rett av.. Bestilte ny plate, fikk kun den nye typen. Det er sagt at disse er bedre holdbarhet, gir mykere overgang til gir.. Jeg er foreløpig fornøyd, selv om jeg bare har hatt den siden mai..... Sitér dette innlegget Link to post
baatmann Svart 12.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2011 SeaQueen Etter som eg forstår er det fleire typer matriale som er bruk til demping i demperplater. Er det denne typen du har? Er det nokon som har info. om andre typer? Sitér dette innlegget Link to post
baatmann Svart 12.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2011 SeaQueen Etter som eg forstår er det fleire typer matriale som er bruk til demping i demperplater. Er det denne typen du har? Er det nokon som har info. om andre typer? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.Juli.2011 Del på Facebook Svart 12.Juli.2011 Jeg kjøpte min fra Euro Marine i Stavanger, og den har i alle fall fungert fint i fire år nå. Mye roligere enn det gamle rakleverket, jeg ville i alle fall ikke ha kjøpt med fjærer om jeg skulle kjøpt ny nå... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SeaQueen Svart 13.Juli.2011 Del på Facebook Svart 13.Juli.2011 nei, den er ikke helt lik... Skal se om jeg finner bilde av min på telefon/pc og legge ut.. Kjøpte den på Rennesøy Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 13.Juli.2011 Del på Facebook Svart 13.Juli.2011 Jeg har en med plastklosser, fungerer helt greit. Sitér dette innlegget Link to post
SeaQueen Svart 20.Juli.2011 Del på Facebook Svart 20.Juli.2011 Her er min demperplate: Fungerer bra!!! Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 20.Juli.2011 Del på Facebook Svart 20.Juli.2011 Har akkurat maken. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Juli.2011 Del på Facebook Svart 20.Juli.2011 Samme som min! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.