rogeri Startet 25.November.2004 Link til dette innlegget Startet 25.November.2004 Hei! Jeg bruker nå det meste av min fritid til å oppgradere en 79. mod Viksund 31 Goldfish. Alt av elektriske ,ledninger,sikringer og brytere skal skiftes ut. Innrednigen skal også slipes ned og lakkes og nye pyter skal syes. Det er montert en Robertson AP 30 autopilot ombord og jeg skulle gjerne hatt både bruksanvisning og skjema over denne. Jeg har ikke særlig erfaring med autopiloter og kanskje er denne for gammel til å satse på. Det er vel sannsynligvis umulig å koble denne sammen med GPS/Plotter uten noen form for oppgradering? Ønsker innspill på dette! Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 26.November.2004 Link til dette innlegget Svart 26.November.2004 Ring Simrad i Egersund og forklar ditt problem. Jeg fikk tilsendt bruksanvisning til AP31 kostnadsfritt og raskt. Kjempeservice. GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
kjetor Svart 26.November.2004 Link til dette innlegget Svart 26.November.2004 Har komplett bruksanvisning AP 30 med skjema i min tilsvarende båt. Send meg navn og adr. så kopierer jeg og sender den. Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 26.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2004 Takk for det kjetor,men jeg fulgte rådet til GeirKs og traff en hyggelig kar fra Simrad Egersund! Han lovte å sende meg dokumentasjonen! Takk til dere begge!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.