Seesnake Startet 11.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2011 Hei på dere. Jeg skal skifte motorlabbene i min nidelv 26 i løpet av sommeren. Her sitter det 4 stykk motorlabber.Noen som har gjort dette før??? Hva bør jeg passe på? Håper jeg slipper å heise ut motoren da jeg kommer til motorlabbene fra oversiden. Noen tips tro? Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 12.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2011 Lykke til. Gjorde det samme på min Nidelv 28 med 40-motor i fjor, å fant ut at det var greiest å løfte ut motoren. Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 12.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2011 Hei på dere. Jeg skal skifte motorlabbene i min nidelv 26 i løpet av sommeren. Her sitter det 4 stykk motorlabber.Noen som har gjort dette før??? Hva bør jeg passe på? Håper jeg slipper å heise ut motoren da jeg kommer til motorlabbene fra oversiden. Noen tips tro? Visst du klikker på linken min under og går til side 3 innlegg 45 finner du tips om jobben uten å ta ut motor Lykke til Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Seesnake Svart 12.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2011 ja det var en smart oppblåsbar jekk!! Noen sier at boltene i motorfeste er til å skru ut.dvs at du ikke trenger å ta ut motoren. Jeg har plass til å løfte den noen cm. men men skal studere til helga!! Men må den vatres opp i gjen eller justeres på noen spes måte? aldri gjort dette før jeg. hum............. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.