Viljesterk Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Ulempen med Siri på en så liten båt er jo at det alltid vil bli stående fremme... Er ikke så mange plasser å stue ting bort på denne båten. Med tanke på det er jo porta potti greiere - da sier det seg selv hva den er til, og man trenger ikke å forklare alle / eller være redd for å ikke ha fått forklart alle hvordan ting virker. Sitér dette innlegget Oppfriskning av Hansvik 18 Cabin Link to post
Midtpinne Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 (redigert) Og med en portpotti har du jo mulighet til å gjøre fra deg uten å måtte tømme den med en gang. Ikke særlig delikat og dumpe ei bøtte med avføring over ripa når man ligger sammen med andre. Redigert 1.Juni.2016 av Midtpinne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Viljesterk Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Tror jeg hadde slitt stort med å fylle bøtta om jeg lå inntil noen andre i det hele tatt. Er jo ikke akkurat isolerte vegger i skuta mi (og vindu rundt hvor nød-doen er tenkt), så privatliv kan man se langt etter. Enn så lenge... Har alltid lurt på hvordan det virker når man ligger side om side med 5-6 båter... Man kan jo høre hva naboen har hatt til frokost... Sitér dette innlegget Oppfriskning av Hansvik 18 Cabin Link to post
kointa Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 (redigert) Jeg har kjørt i traktor uten bakvindu... Møkkaspreder uten lokk på toppen... Sjåføren kavet med å finne rett gir, og det ble mye frem og tilbake.. Hva er det som lager slike skvulpelyder da? Kikker meg tilbake og ser en flodbølge av hevd komme min vei. Måpende, selvsagt, tok jeg imot hele sulamitten. Det smaker gress egentlig. Vått gress. Med litt sand i. har egentlig aldri , aldri lurt på hvordan møkk smaker, men om man går rundt og lurer på slike ting så er BP stedet for slike analyser også , av alle ting.. men nå lærte jeg da noe i kveld også. "vått gress. med litt sand i " Redigert 1.Juni.2016 av kointa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Source2 Svart 2.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2016 Hva gjør man da? Her ser jeg et hav av muligheter! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.