Jump to content

Hva hvis man må på do i en båt uten toalett?

Sjøogvind

Recommended Posts

Ulempen med Siri på en så liten båt er jo at det alltid vil bli stående fremme...

Er ikke så mange plasser å stue ting bort på denne båten.

Med tanke på det er jo porta potti greiere - da sier det seg selv hva den er til, og man trenger ikke å forklare alle / eller være redd for å ikke ha fått forklart alle hvordan ting virker.

Tror jeg hadde slitt stort med å fylle bøtta om jeg lå inntil noen andre i det hele tatt.

Er jo ikke akkurat isolerte vegger i skuta mi (og vindu rundt hvor nød-doen er tenkt), så privatliv kan man se langt etter.

Enn så lenge...

Har alltid lurt på hvordan det virker når man ligger side om side med 5-6 båter... Man kan jo høre hva naboen har hatt til frokost...

Jeg har kjørt i traktor uten bakvindu... Møkkaspreder uten lokk på toppen...

Sjåføren kavet med å finne rett gir, og det ble mye frem og tilbake..

Hva er det som lager slike skvulpelyder da? Kikker meg tilbake og ser en flodbølge av hevd komme min vei.

Måpende, selvsagt, tok jeg imot hele sulamitten.

Det smaker gress egentlig.

Vått gress.

Med litt sand i.

har egentlig aldri , aldri lurt på hvordan møkk  smaker,

men om man går rundt og lurer på slike ting så er BP  stedet for slike analyser også , av alle ting.. men nå lærte jeg da noe  i kveld også. "vått gress. med litt sand i " :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Redigert av kointa (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...