snurresprett Startet 13.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2011 Som overskriften sier så har jeg en 95modell Merc 50hk med automix av to-takts olje. Har hørt mange skrekk opplevelse av motorer som skjærer seg pga manglende olje, så jeg tenkte koble den ut. Men snakket med en mekaniker i går som sa at motoren virket fin, den har hatt service hvert år på samme sted siden den var ny. Han sa derfor at han heller ville blandet en halv prosent olje i bensinen og kjørt med oljeblanderen inntakt.. synspunkter? Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 13.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2011 tenkt litt på det samme med tohatsun min. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 13.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2011 ja.. ser mange roper og hyler om det.. men samtidig så sier mange "båtfolk" at det kun er noen merker som er plaget med dette.. og så lenge den er fulgt servicer hvert år så skal 0,5% i bensina holde. Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 13.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2011 ja.. ser mange roper og hyler om det.. men samtidig så sier mange "båtfolk" at det kun er noen merker som er plaget me dette hvilke merker er dette, har en suzuki jeg vurdere det på da "det enkle ofte er det beste". alt funker helt topp nå men hvis den kutter litt en dag er jeg jo fucked.. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 13.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2011 tja.. har hørt at spesielt Johnsson sitt system på de litt eldre er litt skralt.. men er redd for og synse mye her nå... noen som ha litt snøring som kan kommentere? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.