Thomza Startet 13.Juli.2011 Del på Facebook Startet 13.Juli.2011 Hei! Har nettopp flyttet til Bergen fra østlandet, og i den forbindelse er jeg fristet på en ny båt passende for Bergens bløte områder. I den forbindelse tenkte jeg å forhøre meg litt her, ettersom det finnes mektig kunnskap og erfaringer her inne. Mine kriterier: Pris: 250-300.000,- Fot: min. 23 Soveplasser: min. 2, helst 4 eller flere Fart: Helst over 20 knop, men ikke helt nødvendig Bruk: Hovedsaklig overnattingsturer, men også fiske og noen dykketurer en gang i blant. Spes. ønsker: lett tilkomst til badeplattform, helst uten å krabbe over sofa e.l. Noen som har erfaring med noen gode båter? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 13.Juli.2011 Del på Facebook Svart 13.Juli.2011 Du ser kanskje ikke at solen skinner i dag? Gode klær og tak over hodet er første bud. Ett varmeapparat er også kjekt om du vil strekke sesongen. Sitér dette innlegget Link to post
Thomza Svart 13.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2011 Jo, i dag er det ikke mye å klage på været for! =) Jeg tenkte egentlig faktisk på vannet, men det er nok ingen dum idé med delvis fast tak iallefall. Varmeapparat skal nok også med i neste båt, men det er jo mulig å ettermontere også. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 13.Juli.2011 Del på Facebook Svart 13.Juli.2011 Hvis du ikke har det travelt er det en god ide å kikke rundt Zachen når sommeren er over, da ser du hvilke båter som blir brukt året rundt. Hva med en NB740 eller NW740? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.