KOB Svart 23.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2011 Stappfullt i Kragerø i dag, mange båter utenpå hverandre, ingen bevegelse. Noen plasser på utsiden på Stabbestad (Spa-hotellets brygge), egner seg best for store båter pga. ligger utsatt til. Ikke tilgang på vann og strøm iflg. skilting. Det har bøttet ned i nesten hele dag, men det klarner nå, skal bli sol til kvelden iflg. Yr, men så mere regn. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Mouche Svart 23.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2011 Lillesand - forbigående lettere vær, men gudskjelov ingen sol, og i morgen skal det regne godt igjen. Herlig sommer for de som er plaget med pollenallergier. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
SuperGnisten Svart 23.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2011 Det var ikke noe problem nei... ligger i indre havn.. godt at det endelig ble litt opphold Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Ulv I Svart 23.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2011 så det lå en bp vimpel til i gjestehavna når jeg var forbi med bilen :) så nå er det nok 2, kanskje flere bp'ere i havna. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
SuperGnisten Svart 23.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2011 Har ikke vimpel, men e noe fast innventar her..: D ( VITA er båten) Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
TICORA Svart 23.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2011 Så noe gult på himmelen i stad. Lyste opp noe jævlig og 2-åringen min ble redd og begynte å gråte. Gikk bort etter 5-10min så nå er endelig alt normalt og grått igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 23.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2011 Slik var det i Grimstad på lørdag. Nå regner det litt igjen, greit nok det begynner å bli tørt..... Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 (redigert) Skal vel ikke bli så verst med regn i uka som kommer, men mot slutten melder de at det skal bli mye vind i Agder, vestlig kuling. Her regner det nå, og litt vind er det også. Når drar dere hjemover igjen, Elise? Blomstene vokser noe voldsomt i hvertfall Redigert 24.Juli.2011 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Buskerud Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Vi ankom Lillesand kl 11 idag,var greit med plasser da.Ser fullt ut i havna nå. Reiser videre til Kristiansand på tirsdag. Er det noen som har tlf.nr til gjestehavnen i Kristiansand for bestilling av plass, er jeg takknemlig for det. MVH Skipper Fruen. Sitér dette innlegget Nidelv 28-Buskerud Link to post
Arvid_A Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Her finner du informsjon om Kriatiansand gjestehavn. Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Buskerud Svart 24.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Tusen takk Arvid A . Sitér dette innlegget Nidelv 28-Buskerud Link to post
tom-ass Svart 25.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Ligger nå i Stavern, tenkte på Kragerø eller jomfruland i morgen, eller kanskje Risør. Hvordan er ståa der om dagen? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Elise Svart 25.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Nå har vi landet i Mandal. Fortsatt noen ledige plasser i havnen. Nå venter vi på sol og bedre vær, og setter kursen hjemover imorgen tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 26.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2011 Ligger i kragerø nå, og det er fortsatt mange tankeløse som passerer gjestehavna i halvplan, fikk plass ytterst, ligger å slenger her, vil flytte på meg i dag om det blir noe ledig plasser lengre inn og i le Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Ulv I Svart 26.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2011 Rettelse, nå fikk vi en kremplass nær gunnarsholmen, i le av bølger og sola steiker! Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
tom-ass Svart 26.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2011 Kanskje vi ses da Ulven! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Ulv I Svart 26.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2011 Hadde vært hyggelig :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
TICORA Svart 26.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2011 I morgen setter vi kursen mot Oslo etter 2,5regnfulle uker på Sørlandet. Ser ut som det blir en deilig avslutning. Hampholmen eller Grimstad i morgen tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 26.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2011 Gikk fra Skagen 08.00, og ankom Arendal ca. 12.15. møtte sola i Galtesund, og jeg har avtale om at den skal prøve å holde seg her en stund Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 26.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2011 Nå har vi endelig fått sol og kommet oss i uthavn :thumbsup: Deilig med bading og sol. Vi ligger i Ystevogen ved Mandal. Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Buskerud Svart 26.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2011 Hadde en flott tur fra Lillesand - Kristiansand i dag.Solen skinner i Kristiansand,fortsatt ledige plasser i havna. Sitér dette innlegget Nidelv 28-Buskerud Link to post
Tom Rør Svart 27.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2011 Ligger fremdeles i Arendal, og solen skinner:-). Men av alle gjestehavner jeg har ligget i, så er dette den hvor flest båter går forbi uten å ta hensyn til at det faktisk er 5 knop her! Satt og observerte dette i går, og det var om å gjøre å grave hekken lengst ned i sjøen, eller å holde størst fart. Da politibåten patruljerte her i går kveld var det ingen overtredelser i det hele tatt. Ellers er deg en fin gjestehavn, med hyggelig ung betjening som henter søppelet for båtfolket, og tar i mot nye båter som ankommer. Litt dyrt å dusje, men de må vel få inn noe penger for å lønne de som gir oss service! Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 27.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2011 Ligger fremdeles i Arendal, Litt dyrt å dusje, men de må vel få inn noe penger for å lønne de som gir oss service! Tom, hva er dyrt, hvor mye ? Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Tom Rør Svart 27.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2011 35; for 5 min., og til sammenligning så kostet det 5; for 5 min på f.eks. Læsø i Danmark. Ellers er det en veldrevet gjestehavn. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 27.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2011 Magisk kveld i Olavssindet i kveld. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.