Elise Svart 28.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2011 Kjempe dag på Sørlandet. Nakkeskinnet knirker og været er knall. Vi ligger nå på vestre Kuholmen. Bade vannet er supert, 21 gr :thumbsup: Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 30.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2011 Nå har vi kommet oss til en liten holme sør øst for Flekkerøya med utsikt til Oksøy fyr, været er supert Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 30.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2011 Deprimerende lesning for meg som er i nordsjøen i enda 12 dager Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Blue_Dragon Svart 30.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2011 For noen magiske dager det har vært de siste dagene. Hilsen fra Jomfruland. Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 31.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2011 Det å ta frokosten med denne utsikten er i gæli Men i dag må vi i dessverre i havn for mat og vannforsyning. Drar vel til Kristiansand utpå dagen. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 31.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2011 Deprimerende lesning for meg som er i nordsjøen i enda 12 dager Geir Hvis det er noen trøst, er det andre som har det værre. Er i Angola i 25 dager til. Forøvrig supert at dere hjemme nå har fått noen fine dager igjen. Nyt dem for alt de er verdt. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
GeirT Svart 31.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2011 Du har min medfølelse. Har selv jobbet 4 uker på/av utenriks ... ille om sommeren. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Elise Svart 1.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2011 Nå har vi flyttet oss til Stokken etter en het dag i Kristiansand med handling av mat, diesel, fylling av vann og lading. Så nå er vi klare for uthavn igjen....ille gøtt :thumbsup: Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 14.August.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2011 Ja nå er ferieturen vår over for denne gang. Bildet er fra turen over fjorden på blankt vann. Et år til neste båtferie :thumbsdown: Sitér dette innlegget Link to post
Trondwi Svart 14.August.2011 Link til dette innlegget Svart 14.August.2011 Dagens kveldstur avslørte at nå er det slutt i Blindleia. 90 % av hyttee ser ut til å være stengt for vinteren og vi så én båt i bevegelse mellom Jusøybroen og Blikksund i løpet av den meget drøye timen vi var ute. Folket er reist - og fartsgrensene oppheves på tirsdag. Trond Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 14.August.2011 Link til dette innlegget Svart 14.August.2011 Flott da kan jeg ta meg noen dager på sørlandskysten fra imorgen av. Mer plass og boltre seg på og muligheter til og komme inn i gjestehavner av og til :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Trondwi Svart 14.August.2011 Link til dette innlegget Svart 14.August.2011 Det burde ikke være det minste problematisk i tiden fremover. Trond Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 23.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2012 Ligger klar for tur sørover, gjorde et forsøk i dag, men mye sjø og vind rett i trynet var lite behageligt, Marinen sine båter snudde og kom in igjen, så det gjorde vi også, nytt forsøk i morgen. da skal det dreie litt og sjøen går litt ned. Men hva er Status ned rundt Lindesnes landet og østover. ? I følge AIS, så er det lite båter ute og seiler. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2012 Blåser ca 13 ms fra sørvest på Torungen, grått å utrivelig i Arendal i kveld. Skal snart ut å se om det er noen som klarer å få fyr på sthansbålet.. Tror ikke sjøen er så veldig tung, det har blåst noen dager fra øst.. Så er ikke gammel sjø på sørlandet tror jeg. Men litt blir det jo når det er liten kuling Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.