FalconFantino 26 Startet 13.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2011 (redigert) Hei.. Har saumfart nettet i ett års tid nå, men klarer aldri å finne båten jeg har lyst på. er altid ett eller annet som ikke er slik som jeg ønsker. Har derfor bestemt meg for å få bygget meg båt i aluminium da jeg har ett båtbyggeri like utafor døra. Det blir en slags targa båt med 19 graders v-bunn og hekkagregat. Har innhentet priser på stortsett alt nå og det ser egenlig helt greit ut. Båten blir ca 8meter lang pluss badeplattform og 3 meter bred... Motorvalget faller nok mest sannsynlig volvo pentas d4 300 med DPH Drev. Styrhus inredes med styreposisjon på styrbord side. Helly hansen 5570 stoler på begge sider og sofa med sitteplass for 4 personer bak. Pentryløsning babord side bak sete. Foran i båten på styrbord side lages toalett og babord side blir det stikk kabin under styrhus dørk samt soveplass for 2 personer i forpig. Det blir brannslukknings annleg i motorrom 250 Liter dieseltanker Ferskvannsannleg septik Raymarine 120w plotter innfelt i dashbord All innstumentering blir under taket. Innredning osv diskuteres under bygging for best mulig løsning. Legger ved en av tegningene jeg har fått:) Setter stor pris på komentarer og anbefalinger osv. Redigert 13.Juli.2011 av Lamek (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
FalconFantino 26 Svart 14.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 Raymarine c120w er det kun og ettermontere radarantenne for å få radarfunksjonen i drift? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.