Piruto Startet 26.November.2004 Link til dette innlegget Startet 26.November.2004 :crazy: Solo og jeg ( Piruto ) har vært å tittet på hjemmesiden din. Kjempefine saker! Vi skal stemme på deg i år og som Årets Båtentusiast! Uansett kandidater!!!!! Hilsen Måløyværingene Solo og Piruto! :flag: :flag: :drink: :sailing: Sitér dette innlegget Link to post
Solo Svart 26.November.2004 Link til dette innlegget Svart 26.November.2004 :crazy: Bare for at dette ikke skal oppfattes som useriøst så henger jeg med på med signaturen.Er det noen som kan beholde roen og gi gode råd så er det Lars H.Har hatt nytte av han mange ganger. I alle fall takhøyden og seriøsiteten her er en ting jeg er blitt avhengig av !! (takk til deg Ingar) SOLO Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 29.November.2004 Link til dette innlegget Svart 29.November.2004 Hei Henger meg på! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.