Jump to content

Hvorfor drømmer en alltid om større båt?


TICORA

Recommended Posts

Ingen medisin mot dette, Har brukt ufattelig mange timer av mitt liv på Finn.no-Baatplassen mm. Gikk på en drøy 10fots smell her før jul og trodde kanskje kanskje båtsøkinga ville dempe seg...Men neida ble mer aktiv enn før :crazy: Nå må jeg jo samenligne tisvarende båter mht pris, utsyr, motor og løsninger. I den prosessen så gløtter du jo automatisk på andre større båter... Dette tar aldri slutt.. :nonod: Vi båtfolk har nok en forbannelse hvilende over oss. God bedring alle sammen :giggle:

Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti

Link to post
Share on other sites

Jeg prøvde meg på en kur og sterk medisin i fjor. Fra 26 til 35 fot, og umiddelbart tenkte jeg at forbannelsen og sykdommen var kurert for godt. Hvorfor i hel... sitter jeg på finn og gjør som Monte C?

 

Vel jeg kjenner ikke abstinensen enda. Går mest på finn for fremdeles å få bekreftet at jeg har gjort et fantastisk kjøp og ser på andre båter/løsninger/priser osv.

 

Men jeg kjenner meg selv og sykdommen så forbannet godt. Det er faktisk ekte 3fots syke jeg har, og ja.. det er en god "forbannelse". Dette betyr at abstinensene melder seg til neste år igjen, eller senest året etter.

 

Nå kjenner jeg mere abstinenser for å klargjøre båten snarest og få sjøsatt. Tenker daglig på å komme meg ut på blåmyra. Dette forum fungerer i alle fall motsatt av medisin mot dette, men litt trøst er det jo. Hmmm.... helårsbåt løser kanskje problemet? Lurer på om det ligger noen fine helårsbåter på finn jeg? Trur jeg skal sjekke... kanskje øke med 3 fot også for å kompensere for tapt uteplass?

 

Pokker...Syke syke mann!

 

/Chaos

Høne, øl og hornmusikk!

Link to post
Share on other sites

Hmmm.... helårsbåt løser kanskje problemet? Lurer på om det ligger noen fine helårsbåter på finn jeg? Trur jeg skal sjekke... kanskje øke med 3 fot også for å kompensere for tapt uteplass?

 

Pokker...Syke syke mann!

 

/Chaos

 

Hehe, been there, done that!

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...