Frank M Startet 14.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2011 (redigert) hei,da altabåten min er ferdig leita jeg etter større båt og kom over min gamle mørebas 7200. jeg solgte den i 2007 og da sto det i en omc cobra 4.3l v6. motor var overhalt på nor diesel i tromsø med nye lager,borret,stempler etc. den var ikke ferdig innkjørt da jeg solgte den. solgte den pga manifoiler gikk ødelagt og trengte ny båt i farten. de har nå skiftet til volvopenta sine manifoiler med risere. de hadde kjørt ca 300liter bensin før den stoppet helt.fikk ikke starta den mere. de trodde motoren var ødelagt så de tok ut motoren og kjøpte en "overhalt"volvo 150 bensiner.da de skulle sette inn denne visste det seg at drevet som forøvrig er av type 270 drev var kaputt. låst i gear. det jeg lurer på er om jeg skal sette inn den overhalte volvo motoren som jeg ikke kjenner tilstanden på eller hva som er skiftet eller omc motoren som jeg vet er bra. omc har jo ikke så godt rykte men den motoren var bra. passer instrumenter og gass/gear spaker på volvo motoren?? lurer og på om noen har ett 270/280 drev de kan selge billig evt?? båten blir byttet i altabåten som jeg resturerte så handel blir det uansett. forøvrig så er mørebas i meget bra stand i skrog og innredning. prosjekt tråd kommer når jeg får hentet den. ellers ønsker jeg alle sammen god sommer Redigert 14.Juli.2011 av Frank M (see edit history) Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.