Hansa666 Startet 14.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2011 Hei. Er på ferie og Ligger nå ved Hartmann brygge i Kristiansand, Og mitt 2 år gamle Sönnak GEL start batteri er dödt..... Er det noen på BP som kan fortelle meg hvor nærmeste og rimeligste batteriforhandler ligger ? Skal ha et ca 115amp start/forbruksbatteri, helst bly. På forhånd, tusen takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 14.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 Stikk bort på Best Marin Navigare i Elvegata 4. Var der idag og handlet noe stesj, og de har batterier i alle fasonger og typer:-) Tlf 38022892 Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Hansa666 Svart 14.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 Glimrende, tar meg er tur til dem i morgen :) Sitér dette innlegget Link to post
Hansa666 Svart 14.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 Ja, da er alle sorger slukket :) Ringte nr jeg fikk fra Christel III, og en smørblid sørlending fra Best Marin Navigare, kommer til båten min med nytt batteri :):) Godt med BP og service vennlige mennesker :):) En fortsatt god sommer fra meg :):) Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 14.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2011 Den è go! God ferie videre:-) Selv ligger jeg i Gjestehavnen i Kristiansand, og nå har det akkurat begynt å regne:-/ Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.