folkede Startet 14.Juli.2011 Del på Facebook Startet 14.Juli.2011 Hei, Har en VP 63P som starter av seg selv. Har skiftet starter og startrele og tatt nøkkelboks av, men hver gang jeg slår på hovudbryter til startmotor så slår den inn. No vet jeg ikke hvor jeg skal feilsøke. Noen som har forslag hvor feilen muligens ligger? Mvh folkede Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 14.Juli.2011 Del på Facebook Svart 14.Juli.2011 Har du prøvd å koble fra ledningen til innslaget på starteren. Ville prøvd det. Slår den fremdeles inn så ligger feilen i starterinnslaget. Sitér dette innlegget Link to post
folkede Svart 15.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2011 Har prøvd uten rele og da starter den ikke. Innslaget er innebygd i starteren. Har mistanke om overslag en plass, men vet ikke hvor. Idag kommer en som vant VM i elektronikk og skal feilsøke for meg :-) Gir tilbakemelding om hvordan det går... folkede Sitér dette innlegget Link to post
folkede Svart 15.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2011 Da ble feielen funnet. Det var overslag i en kontakt pga eiring. den ble gjort ren og alt fungerer som det skal. Sommerferien kan forsette :-) folkede Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.