yngvar.johnsen Startet 27.November.2004 Link til dette innlegget Startet 27.November.2004 Er det noen som har erfaring med varmeovner av typen Refleks, Dickinson, Kabola? Skal brukes i en cabinbåt på 27 fot. Tenker på å kjøpe en slik som kan brukes både til oppvarming og koking. Er litt usikker på hvilken type jeg bør velge. Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 Hei. Har selv en Refleks 66 på 1600 W i en båt på 35 fot. Er godt fornøyd da denne er selvforsynt. Trenger ikke å tenke på strøm. Vi har alltid en stor kaffekjele stående på etter som vi ikke har fått inn varmtvannstank ennå. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Fenris Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 Hei Har montert 8 kw varmer fra Gembring ( www. glembring.se ) Valgte oven med sentralvarme sløyfe og termostat. Den holder min 40 foter knallvarm. Har lagt radiatorer fra caravan i ytterkant av salong og lugarer. Kunne antagelig valgt et hakk mindre. Vær obs på at ovnene krever laaange piperør for at de ikke skal blåse ut når du er på tur Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 Jeg antar jeg da ville kunne bruke denne på mine radiatorer, husker du prisen på anlegget ?? Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 28.November.2004 Link til dette innlegget Svart 28.November.2004 Er det noen som har erfaring med varmeovner av typen Refleks, Dickinson, Kabola?Har bare godord å si om Kabola sitt anlegg. Jeg har en 15kW kjele i sentralvarmeanlegget ombord. Surrer og går sommer som vinter og lever sitt eget liv. Dyrt, men bekymringsfritt. Kjenner ikke til om Kabola leverer en kombiløsning som jeg antar du er ute etter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.