Jump to content

Yamaha 9,9 vil ikke gå i revers

Mats-gh11

Recommended Posts

Som tittelen sier så vil ikke motoren min gå ordentlig i gir. Den går i revers og propellen går rundt, men det kommer ulyder som ikke høres så bra ut. Når jeg skifter gir for hånd skjer ikke dette. Så tror problemet kan være at gir"spaken" som sitter på selve motoren ikke blir dyttet langt nok bakover når jeg har den tilkoblet til styrekonsollen. Forrige eier hadde ikke noe problemer med dette,men den girtilkoblingen han hadde brukt var stjålet når vi kjøpte motoren, så vi kjøpte denne; http://seasea.no/Motortillbeh%C3%B6r/Styrning_Reglage/Styrning_Reglage/V%C3%84XELANSLUTNING_S-2678_T_A737 . Trodde dette var en universal del som skulle passe, men den er tydeligvis litt for kort?

Håper noen har et godt innspill på dette da jeg begynner å bli lei av å snu meg til motoren hver gang jeg skal sette motoren i gir :headbang:

Redigert av Mats-gh11 (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...