Jump to content

Synspunkter til valg av ny båt, daycruiser 150.000,-

Jazzmatazz

Recommended Posts

God sommer båtfolk!

Da har jeg hatt Nidelv 24 og nå Kragerø 26 AC, begynner lysten på en litt raskere båt. Skulle gjerne hatt råd til en cabin cruiser med stor fart og god drivstofføkonomi, men disse parametre er jo ikke akkurat synonymt med lav pris.

Jeg vurderer å gå ned litt i størrelse på båt kontra mer fart osv. Men, det er jo et hav av båter der ute, bokstavelig talt!

Jeg titter på båter som: Windy 23, Marex Gambler 23, Draco 23, Nor-Dan 6100/610, Skibsplast 650 osv....

Tar gjerne imot erfaringer og pros/cons for de forskjellige båtene samt hva man bør holde seg unna av motorer og drev osv. Jeg har aldri hatt båt med drev før, hvordan er egentlig dette er det store servicekostnader forbundet med slike båter og motorer?

Ellers ønsker jeg alle en fortreffelig sommer, hadde 1 uke i juli i Strømstad og Tjøme, med knallvær!:)

Mvh

Jazzmatazz

Redigert av jazzmatazz (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...