soletti Startet 16.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2011 Yamaha 40HK 02 modell som pluttselig begynte å gå på bare 2 sylindere,så over dette og det var brudd kablen til ene coilen,måtte kjøre 15min på 2 sylindere for å komme til land.. Problemet nå etter jeg har fixet kablene til alle 3 coilene er at den nederste sylinderen(tenningen) kutte.. Har bytte om på coilenen så di er ok. Det jeg har funnet frem til er følgende.. Kun plugg i nederste sylinder.. Koblere jeg vekk inn strøm på di 2 øverste coilene så går den på tomgang og feiltenner ikke når jeg gir gass. kobler jeg til di 2 andre coilene (uten å sette plugghette på plass) så går den på tomgang på nederste sylinger men med en gang jeg gir gass så begynner den å kutte/hakke.. Kan si at tideligere så har det virket som den bare har gått på 2 sylindere på tomgang av og til men kommer fint når jeg har gitt gass,dog litt hakking akkuratt når den øker turtallet. Tenings modulen som har tatt kveld her? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 16.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2011 er også noen givere under svinghjulet som kan gi sånne symptomer Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
soletti Svart 16.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2011 (redigert) Ser det står 3 givere der..skal prøve å bytte plass på disse vist det går og se om problemet flytter seg til en annen sylinder.. Redigert 16.Juli.2011 av soletti (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.