leopard Startet 16.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2011 Var uheldig og fikk knekt den delen som du skrur fast åra til jolla i dag. Er det noen som vet hvor en får tak i ny, er dette en standard del som passer til flere fabrikat. er dette en del som vanligvis finnes på lager eller er det bestillingsvare.Det er en suzumar jolle. Sitér dette innlegget Link to post
spjærøy26 Svart 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 her: http://www.erling-sande.no/wsp/erlingsande/frontend.cgi?func=catalog.show&table=CATEGORY&parent_id=1006&func_id=20011&&title=Suzumar&category=1010&open=20011 Sitér dette innlegget Link to post
frabus Svart 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 ...eller Maritim... Tror den bolten er ganske standard. Jeg kjøpte ny til min gummibåt (ikke suzumar) på Maritim. Kostet 98,-. Da var det hele årefestet til å lime fast, men demonterte bare bolten. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 Jeg fikk nye på garanti der hvor jeg hadde kjøpt jolla siden mine røk etter 1år. Men det tok 9mnd før forhandler greide å skaffe de. Topp fritid i Sarpsborg. -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
SeaRaymond Svart 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 Bestillte hos Hobbyboats as utenfor bergen (der jeg kjøpte båten) Fikk tilsendt fra Erling Sande, bestillte 3 stk, ryker lett disse, ca 50 kr stykket: Har også bestillt ny tofte, den ble delaminert over vinteren Ca 400 for den, venter nå på nye planker til å ha i bunn, ca 500 for komplett sett, disse brekker lett også. Vurderer å reklamere på toften, den ble bare 1 år og burde tåle fukt Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 17.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 gikk det kjapt og få disse, skal snart på tur.Er det enkelt og bytte Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.