askeladden78 Startet 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2011 Hei, Jeg har en Scand tropic 7800 27 fot 2.5 tonn som jeg skal droppe en moring til i nordåsvannet, moring er ca 1000 kg. Noen som kan hjelpe med transport og dropp av denne moringen? Jeg har ikke båtplass fra 1 august, og trenger sårt hjelp til dette. Innspill er også ønskelig. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Kobben Svart 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 Låne store blåser hos noen, fortøye moring til disse, taue ut til dropp sted, og kutte tauet.. Evt feste moring på baug og taue de ut og slippe fortøyning.. Sitér dette innlegget Link to post
askeladden78 Svart 21.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2011 Ser ut til at det blir den løsningen ja, har fått tak i ett 1000 liters kar som jeg regner med tar oppdriften på steinen. Sitér dette innlegget Link to post
forskern Svart 22.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2011 Håper moringen ligger i Nordåsvannet så du ikke må ta den gjennom Straume bro.... Sitér dette innlegget Link to post
askeladden78 Svart 23.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2011 Får den tilkjørt fra Arna med lastebil med kran, han heiser den ned i sjøen til meg:) Sitér dette innlegget Link to post
LeBris Svart 23.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2011 Godt det ordnet seg=) :flag_bp: Sitér dette innlegget Sjøfolk er som trekkfuglene; de føler seg hjemme både i syd og nord! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.