Josstafari Startet 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2011 Etter endel plunder fikk jeg av undervannshuset på motoren, men nå når jeg har skiftet det som skal skiftes, får jeg det ikke på igjen... Jeg mangler 5cm på å få det helt på, men det stopper helt opp. Er det noen som har noen gode tips om hvordan dette kan løses?? Sitér dette innlegget Link to post
FlyingDutchman Svart 17.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 Heisann, og velkommen hit. Det kan være at de sporene som går på langs av drivakselen helt øverst (splines) ikke treffer de tilsvarende sporene inne i motoren. Har du prøvd å få en annen til å vri litt fram og tilbake på svinghjulet mens du dytter huset oppover? Kan hende at det er alt som skal til. Er du sikker på at kjølevanns-røret treffer riktig? Det kan hende de ikke treffer helt riktig når det skal monteres. Lykke til Mvh Ørjan Sitér dette innlegget Link to post
Josstafari Svart 17.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2011 Skal prøve på å få til det. Har vel innsett at dette ikke er en jobb jeg kan gjøre alene... Mht kjølevannsrøret så har jeg funnet ut at det kan være litt stress å treffe det, men begynner å få kontroll på akkurat den delen av prosessen:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.