DIYglenn Startet 18.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2011 (redigert) Hei! Jeg har en OMC-motor med systemcheck kabling. Ettersom jeg har en liten 25 hk johnson, er det ikke nødvendig med trim etc., og disse kablene ligger løst (er bare isolert inn). Jeg har et system check instrument, som kun bruker Deutch kontakten som er på OMC-kabelen. Men hva gjør jeg med 12V + bensinmåler etc? Disse skal jo selvsagt ha jording og 12V til belysning (dette er installert), men i tillegg skal jo instrumentene ha en "på" ledning. Hvilken er dette? Jeg har hørt at det er "lilla" ledning som er på. Vil det si at jeg skal bruke den lilla ledningen som er sammen med de enkle ledningene til turtelleren? (de jeg ikke bruker ettersom jeg har Deutch connector). Se forøvrig på dette bildet; Markert i lilla er den lilla ledningen som går til turteller. Skal jeg bruke denne for å få 12V "på"-signal? Hva med ledningene til trim? Er det samme der? Den lilla er 12V som skrur seg på med nøkkel? Hvor mange instrumenter kan man koble på én slik? Til meg er det snakk om 2-3 instrumenter, og jeg kan godt bruke begge 12V-ledningene om det er nødvendig? Redigert 18.Juli.2011 av nordemoniac (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.