Jump to content

Plastre igjen hull etter hekkaggregat, pris på en slik jobb?


volvo_penta_

Recommended Posts

Ser på litt ulike båter om dagen, og gjerne prosjekter også. Noen følger det med drev som krever igjen-plastring av gammelt hull for så å skjære ut nytt, har jobbet litt med glassfiber før, men har ikke lyst til å gjøre jobben selv, (litt med tanke på sikkerhet der bak osv) Men hva kan en slik jobb koste å sett bort? Noen som har noen eksempler på det?

Link to post
Share on other sites

Sikkert litt utdaterte priser, men jeg tok 450 "pluss moms" pr time. Og det går nok en dag på pussing og plastring (3375) pluss materialer (500 +-) Skal du ha coating i tilegg må du rekne en halv dag til. Ville forankret det nye laminatet inn i det gamle med ett eller to skott.

stå i ro båt!

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

WOW...Sånt adapter har jeg ventet lenge på.. men hvor finner jeg gir huset eller hva jeg skal kalle det mellom blocka og drevet?? vis dere skjønner hva jeg mener!

Har en penta aq240 (351windsor) som skal kobles til merc drev i tilfelle!

Har 280 drev fra før, ser det er annen bolt sirkel på denne adapter plata. men den passer kanskje bare til 290 eller no??

 

Ble noe merkelig dette her, for komme meg i seng! fint vis noen skjønner hva jeg mener:)

Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords)

351Windsor (5.8L) V8

VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...