Jump to content

Edit History

Ekko_53

Ekko_53

Fikk kjøpt elektrisk drivstoffpumpe på THansen - med utløpsrør, drevet på 2x1,5 Volts batteri dedikert for drivstoff.
Men hvis jeg sugde opp vann nederst i tanken så slapp pumpa ut mesteparten av vannet tilbake i tanken - nå jeg slo den av.


Testa brennbarhet på det jeg hadde sugd ut - og det brant litt for godt til å være vann.

 

Fins andre stempel-baserte konstruksjoner beregnet på drivstoff for å skille ut vann?

 

ps: Yamaha 10hk på alubåt.

ps2: Hvor kvitte seg med gammelt drivstoff på miljømessig riktig måte i Salten.
Iris/ Vikan ville ikke ha det,  og heller ikke bensinstasjonen??

 

IMG_4626.jpeg.6bd2ce8182f0397dfb6e5ffe89d392f4.jpeg

Ekko_53

Ekko_53

Fikk kjøpt elektrisk drivstoffpumpe på THansen - med utløpsrør, drevet på 2x1,5 Volts batteri dedikert for drivstoff.
Men hvis jeg sugde opp vann nederst i tanken så slapp pumpa ut mesteparten av vannet tilbake i tanken - nå jeg slo den av.


Testa brennbarhet på det jeg hadde sugd ut - og det brant litt for godt til å være vann.

 

Fins andre stempel-baserte konstruksjoner beregnet på drivstoff for å skille ut vann?

 

ps: Yamaha 10hk på alubåt.

 

IMG_4626.jpeg.6bd2ce8182f0397dfb6e5ffe89d392f4.jpeg

Ekko_53

Ekko_53

Fikk kjøpt elektrisk drivstoffpumpe på THansen - med utløpsrør, drevet på 2x1,5 Volts batteri dedikert for drivstoff.
Men hvis jeg sugde opp vann nederst i tanken så slapp pumpa ut mesteparten av vannet tilbake i tanken - nå jeg slo den av.


Testa brennbarhet på det jeg hadde sugd ut - og det brant litt for godt til å være vann.

 

Fins andre stempel-baserte konstruksjoner beregnet på drivstoff for å skille ut vann?

 

ps: Yamaha 10hk på alubåt.

×
×
  • Create New...