Jo_Eirik Startet 29.November.2004 Link til dette innlegget Startet 29.November.2004 Hei Fra vår samarbeidsparnter C-MAP med Kystatlaset har jeg fått følgende henvendelse. "Jeg er på jakt etter gode kystbilder til Atlasene våre videre nordover (Stord - Sula, Sula - Stad, og Stad - Kr.Sund N.) Gode motiver, gjerne kjente fyr (Marstein, etc.) er ønsket! Kjenner du noen som kjenner? Vi snakker om 5-6 bilder totalt på denne strekningen, fortrinnsvis stående A3 format. Vi snakker mao ikke om bilder fra mobilen, men høyoppløselig format" Selv trenger jeg også bilder til den nye Sjøassistanse brosjyren, Dette vil være mindre illustrasjonfoto fortrinnsvis som illustrerer "Det gode båtliv". Disse trenger da ikke være i et så høyoppløselig format som de som C-map trenger. Jeg har sett mange flotte bilder som er tatt av båtplassenmedlemmer så derfor tenkte jeg at det kunne være greit og legge henvendelsen ut på denne siden i første omgang. Dersom noen av bildene blir benyttet vanker det selvsagt en "godtgjørsle" Bilder kan sendes til min mailadresse: post@sjoassistanse.com En må gjerne sende bildene i et lavoppløseligformat med evt. henvisning til hvilket format som er på orginalen. Mvh Jo Eirik Sitér dette innlegget Jo Eirik Vee www.sjoassistanse.com Link to post
jada Svart 29.November.2004 Link til dette innlegget Svart 29.November.2004 Tror du ikke de fleste her syntes det hadde vært hyggelig om du "tyvlånte" noen bilder fra fotokonkurransen vår til folderen din. Hvis du så noen foto du kunne tenkt deg, så kunne du jo for ordens skyld gjøre en henvendelse på IM til fotografen og spørre om å bruke bildet Sitér dette innlegget Link to post
Jo_Eirik Svart 29.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2004 Ja har allerede blinket meg ut noen som kan være meget aktuelle for vår brosjyre bruk. Så jeg ser ikke bort fra at det blir noen IM fremover for å sjekke om de forefinnes i god nok oppløselighet og at vi kan benytte dem i brosjyren. Til Kystatlaset er det mer spesifikke områder som det ønskes bilder fra, og disse skal være i ganske stort format også så det blir kanskje litt verre, men det er jo over 4000 medlemmer her så jeg antar at det også må finnes noen bra bilder fra disse områdene, gjerne motiv som er kjent for det aktuelle området. Jo Eirik Sitér dette innlegget Jo Eirik Vee www.sjoassistanse.com Link to post
Skipper Worse Svart 29.November.2004 Link til dette innlegget Svart 29.November.2004 Utvalgte fotografiske kunstverk fra Skipper Worses omforente samlinger er avsendt. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Jo_Eirik Svart 7.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2005 Hei Takker for alle foto jeg har motatt i denne forbindelse og kan nå medele at i vår brosjyre for 2005 er det benyttet 7 bilder fra ulike Båtplassen medlemmer. I tillegg kommer vi til å benytte 2 bilder fra dere i en annonseserie på 4. De som er eiere av bildene er blitt informert om dette i mail eller via IM. Fikk mange gode foto, og det er godt mulig at vi benytter noen av disse i andre sammenhenger. Forøvrig er det alltid interessant for oss med gode maritime motiv. Mvh Jo Eirik Sitér dette innlegget Jo Eirik Vee www.sjoassistanse.com Link to post
Astor Svart 7.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2005 Bilder fra Astors bildesamlinger er også på vei! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
John_Kr Svart 7.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2005 (redigert) Jeg har noen fine bilder fra Landego Fyr og GRIP Fyr. Revidert: Det var vist ikke disse posisjonene du var ute etter....... men, Stord - Sula, Sula - Stad, og Stad - Kr.Sund N Beklager Redigert 7.Januar.2005 av John_Kr (see edit history) Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.