Christel III Startet 19.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2011 Jeg har fått brudd i antennekontakten på VHF'en, og trenger en ny. Maritim var tomme. Noen som har et hett tips til hvor man kan få fatt i en ny plugg i Stavanger? Skal passe på en RG58 kabel, og inn i VHF'en. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
GeirT Svart 19.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2011 (redigert) Ta en tur til Landor Larsen helt i begynnelsen av Hillevågsveien. Geir Redigert 19.Juli.2011 av GeirT (see edit history) Sitér dette innlegget Geir Link to post
Poseidon Svart 19.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2011 Jeg har fått brudd i antennekontakten på VHF'en, og trenger en ny. .... "Brudd i antennekontakten" høres nesten litt rart ut. Hvis det er en vanlig PL-259 så er jo de soliditeten i seg selv. Det skulle vel ikke bare være en kaldlodding eller dårlig kontakt på annen måte? Eller hvis det er i kabelen bruddet er så kan du sikkert korte den inn med noen få cm? Lykke til! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Salt Svart 19.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2011 Prøv 123 Communication AS. Gamle Forusveien 25, 4033 Stavanger http://www.123com.no/index.php Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Christel III Svart 19.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2011 Takker for gode råd, får ta meg en ringerunde i morgen:-) Poseidon: Ja, det er brudd i selve kontakten. "pinnen" i midten har knekt midt inne i kontakten, og har sikkert vært sånn siden båten var ny. Jeg gikk fra Egersund til Stavanger idag, og fikk litt sjø inn gjennom sideruten, og VHF'en tok kvelden. ( ihvertfall displayet). Jeg kjøpte ny vanntett VHF når jeg kom i havn, og oppdaget bruddet da jeg koblet fra den gamle. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Poseidon Svart 19.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2011 Poseidon: Ja, det er brudd i selve kontakten. "pinnen" i midten har knekt midt inne i kontakten, og har sikkert vært sånn siden båten var ny. Jeg ruslet langs kaikantene med fruen nå ikveld, med en brukt PL-259 i lommen. Men jeg så ikke noe til båten din, så dermed ligger den fortsatt i den samme lommen. Gi meg et hint hvor du ligger, så får du den imorgen. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.