Ellida Startet 20.Juli.2011 Del på Facebook Startet 20.Juli.2011 (redigert) Akslingen på båten min er i overkant av 2meter. Når jeg har retter dem av så har jeg lettet dem litt for å få dem inn på flensen. Har lettet dem så mye som det jeg mener vekten av dem er i enden av flensen. Er dette riktig eller skal jeg la akslingene ligge å hvile helt på lagrene og så føre dem inn på flensen? Noen som har peiling? Redigert 20.Juli.2011 av Ellida (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 20.Juli.2011 Del på Facebook Svart 20.Juli.2011 Hei! I innlegg nr 7 i denne tråden er prosessen med å justere inn motoren mot akslingen meget bra beskrevet. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Ellida Svart 20.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2011 Takker for den. Søkte men fant ikke noe som passet, Men det er jo heldigvis andre som har god oversikt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.