Jump to content

Agenter på baatnett.no

jat

Recommended Posts

Er det flere som ikke får agentene på baatnett til å fungere eller er det meg det er noe galt med?

Nope, er nok flere i samme båt (Båt - he, he...) her. Har forgjeves ventet på den ene fete meldingen om rimelig Wikingboat 28 etter den andre. Nesten daglig får jeg opp nye båter via web som er innenfor det definerte søkekriteriet. Men får jeg noen varsling? Nei. :headbang:. Må nok bare slå oss til ro med at det er ingen som er i nærheten av Finn.no. Men heller ikke agentene der er helt hundre. Min erfaring med Finn.no er at hvis søket fører til altfor mange treff, får man melding om nye treff bare en gang i uken. Og varsling via SMS ser ikke ut til å fungere i det hele tatt. Senest i går kom det inn en Wikingboat 28, men fikk jeg noen SMS? Nei. :headbang: Gjør igrunnen ikke så mye så lenge jeg er på nett hver dag. Alle bruktbørser scannes nøye manuelt bare for å forsikre meg om at jeg ikke har misset et objekt på grunn av at det faller utenfor søkekriteriene som ligger til grunn for varslingen. Man vet aldri. Putselig slurver noen med fabrikat eller lengde, og vips - så misser man kanskje sin livs sjanse. No - can't let that happen. :cool:

...Det sto en Wiking 28 AC i lokalavisa 29.11.04. pris kr. 350 000,- tlf. 69349652. Kansje den ikke ligger på nettet.

Denne er observert allerede. Dessverre ikke helt riktig modell og pris. Heelt øverst på ønskelisten står en av modellene med helt lukket cockpit. Men de ligger såpass høyt i pris at lommeboka er ikke helt klar for løp og kjøp riktig ennå. Men takk for at du følger med og tipser. Hvem vet, kanskje det dukker opp en uten lukket cockpit som er rimelig nok? Da slår jeg kanskje til og bygger resten selv.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...