teak Startet 21.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2011 Hei Jeg har en Saga 25 cc, 1991 modell en dag her forleden skulle jeg starte dieselvarmer men den virket ikke, dvs det var lys i panelet men verken viftestillet, varmestillet virket. Min kone sa til meg noen dager før at varmeren stod på og at hun slo den av men uten at den varmet, det er en mulighet for at denne har stått på noen dager.Har hørt at det er en bryter på selve varmeren man kan trykke på??? Dette er en Volvo ardic Dieselvarmer fra 1991. Er meget takknemlig for tips, da min båtferie starter på mandag og uten dieselvarmer og vanlig vestlandsveir kan det bli en kald/klam fornøyelse. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 21.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2011 Varmeren har overhetningsvern som kan resettes. Bruksanvisning for de ulike Ardic varmerne finner du på http://termomarin.no/ext/Bruksanvisninger.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.