Sira Startet 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 1.Desember.2004 Etter lang tids leting har vi endelig funnet vår neste båt ,en Kragerø 32. Setter meg på flyet i morgen kl.11.00. Det gjenstår kontraktskriving og betaling så kan sommer`n komme når den vil.Avtalt henting av nyervervelsen i påsken. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Erik Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Gratulerer!!! Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
SeaMaster175 Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Gratulerer med ny båt!!!! :flag: :flag: :flag: Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Gratulerer med ny båt (forhåpentligvis). Deilig følelse å ha fikset sommerens aktiviteter allerede Sitér dette innlegget Link to post
HaJ Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Gratulerer med ny-ervervelsen Da gleder vi oss til bilder og mer informasjon om skuta etterhvert Sitér dette innlegget Hjemmeside/blogg Link to post
Astor Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Gratulerer med en flott båt. Det ligger en tilsvarende båt på samme brygge som meg på Sætre. Med flybridge. Han er kjempefornøyd så langt. Kjøpte båten i år. :flag: Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sebaldus Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Gratulerer med en tøff og stilig båt! Må si at jeg har litt sansen for den typen kraftige og gode snekker. Mye plass og trauste gode egenskaper. Håper på bilder av skuta og reisebrev fra turen hjem! Sitér dette innlegget Link to post
Patton Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Gratulerer så mye, fikk sett inne i en slik da jeg var innom Hvaler i sommer. Det er en stor og romslig båt, den jeg tittet på var også bygd om til en lukket båt. Nå vet jeg jo at du tidligere hadde en raskere båt, var faktisk interessert i den en gang. Det jeg registrerer er er du går ganske kraftig ned i fartspotensiale? Hva slags hastighet har eieren oppgitt som marsjhastighet? Mvh Patton Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Gratulerer med ei kjempesnekke. :flag: Håper at jeg også kan legge inn en slik melding om ikke så alt for lenge. Mariell Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Sira Svart 1.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Hei Patton. Det sitter en 165 Hk.i den,med en marsfart på 9 knop. Jeg hadde rask båt før som du skriver,men etter at jeg fikk meg båtplass i Fredrikstad ligger jo hele herligheten rett utenfor. Dette er en lukket båt som jeg kommer til å bruke som hytta mi. Har 18 mil ned til båthavna,så da er det greit å ha god plass. Gratulerer så mye, fikk sett inne i en slik da jeg var innom Hvaler i sommer. Det er en stor og romslig båt, den jeg tittet på var også bygd om til en lukket båt. Nå vet jeg jo at du tidligere hadde en raskere båt, var faktisk interessert i den en gang. Det jeg registrerer er er du går ganske kraftig ned i fartspotensiale? Hva slags hastighet har eieren oppgitt som marsjhastighet? Mvh Patton Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Walter_S Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 ......en Kragerø 32.Gratulasjoner også fra meg i Fredrikstad! Får vel se deg seile forbi her i Kjøkøysundet til sommeren, når du skal ut Østerelva til Hvaler og Lera..... Kragerø 32 har jeg aldri sett - noen som har en link? Kjenner jo Kragerø 27, dem går det en del av her i området, til og med rigget ser jeg. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Sira Svart 1.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Jeg skal legge ut bilder bare jeg finner ut hvordan jeg gjør det. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Sira Svart 1.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Der tror jeg jeg fikk det til gett. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Hebbe Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Meget flott båt. Diger er`n også..... Gratulerer en masse... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
JanS/EIR Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Hei Sira! Lykke til med stor og fin skute. Det må være romslig og fint i en slik. Håper du tar deg tid til å legge den inn i Erfaringsdatabasen vår, og legger ved godt med bilder innvendig og utvendig! Vi har kun en Kragerø 26 der fra før, og dessverre enda uten bilder. Hvor og hvordan skal den overvintre? mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Sira Svart 1.Desember.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Hei Sira! Lykke til med stor og fin skute. Det må være romslig og fint i en slik. Håper du tar deg tid til å legge den inn i Erfaringsdatabasen vår, og legger ved godt med bilder innvendig og utvendig! Vi har kun en Kragerø 26 der fra før, og dessverre enda uten bilder. Hvor og hvordan skal den overvintre? mvh Jan S Hei Jan S. Jeg lover å komme tilbake med flere bilder på erfaringsbasen. Når det gjelder overvintringen har jeg avtale med selger. Den er som følger. Den får ligge på opplagsplassen til selger,de tar ansvaret for ettersyn, pluss at de tar vårpussen inkl.polering,heist på vannet prøvekjørt før påske. Er veldig fornøyd med dette selvfølgelig.Har fått et veldig positivt inntrykk av de forrige eierne. Har også satt meg godt inn i båtens liv fra den ble sjøsatt første gang i 1990. Jeg blir den fjerde eieren. Har hatt kontakt med første eier som gledet seg over at den blir i samme område igjen. Den står nå i Mandal,det bli vel en bra påsketur det? Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
GOE Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Gratulerer så mye med ny båt. Er sikker på at den vil gi dere masse båtglede fremover. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
jorhei Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Gratulerer å mye Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Brumle Svart 1.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2004 Gratulerer, dette er hytte på sjøen. Var innom tanken på en slik vi også, men det ble jo ikke noe av. Kan jo hende vi treffes for en besiktigelse til sommeren Sitér dette innlegget Link to post
Robin Svart 2.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2004 Grattis med ny båt. Også flybridge da mann......... Hilsen Robin Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 2.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2004 Gratulerer så mye med flott skute.. Har mang en gang siklet på Kragerø 32.. Flotte båter.. Du får sikkert mange flotte minner med den.. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Tine IV Svart 3.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2004 Det er en meget flott båt du har fått deg der . Gleder meg til bilder av dama og kansje vi for full raport fra turen hjem . Ikke lenge til det da :flag:Gratulerer så meget Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.