Jump to content

Sommer`n snart i boks

Sira

Recommended Posts

Gratulerer så mye, fikk sett inne i en slik da jeg var innom Hvaler i sommer. Det er en stor og romslig båt, den jeg tittet på var også bygd om til en lukket båt.

Nå vet jeg jo at du tidligere hadde en raskere båt, var faktisk interessert i den en gang. Det jeg registrerer er er du går ganske kraftig ned i fartspotensiale? Hva slags hastighet har eieren oppgitt som marsjhastighet?

Mvh Patton

Hei Patton. Det sitter en 165 Hk.i den,med en marsfart på 9 knop. Jeg hadde rask båt før som du skriver,men etter at jeg fikk meg båtplass i Fredrikstad ligger jo hele herligheten rett utenfor. Dette er en lukket båt som jeg kommer til å bruke som hytta mi. Har 18 mil ned til båthavna,så da er det greit å ha god plass.

Gratulerer så mye, fikk sett inne i en slik da jeg var innom Hvaler i sommer. Det er en stor og romslig båt, den jeg tittet på var også bygd om til en lukket båt.

Nå vet jeg jo at du tidligere hadde en raskere båt, var faktisk interessert i den en gang. Det jeg registrerer er er du går ganske kraftig ned i fartspotensiale? Hva slags hastighet har eieren oppgitt som marsjhastighet?

Mvh Patton

Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten

......en Kragerø 32.

Gratulasjoner også fra meg i Fredrikstad! Får vel se deg seile forbi her i Kjøkøysundet til sommeren, når du skal ut Østerelva til Hvaler og Lera.....

Kragerø 32 har jeg aldri sett - noen som har en link? Kjenner jo Kragerø 27, dem går det en del av her i området, til og med rigget ser jeg.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

:yesnod:

Hei Sira!

Lykke til med stor og fin skute. Det må være romslig og fint i en slik. Håper du tar deg tid til å legge den inn i Erfaringsdatabasen vår, og legger ved godt med bilder innvendig og utvendig! Vi har kun en Kragerø 26 der fra før, og dessverre enda uten bilder.

Hvor og hvordan skal den overvintre?

mvh

Jan S

Old fishermen never die - they only smell that way!

:yesnod:

Hei Sira!

Lykke til med stor og fin skute. Det må være romslig og fint i en slik. Håper du tar deg tid til å legge den inn i Erfaringsdatabasen vår, og legger ved godt med bilder innvendig og utvendig! Vi har kun en Kragerø 26 der fra før, og dessverre enda uten bilder.

Hvor og hvordan skal den overvintre?

mvh

Jan S

Hei Jan S. Jeg lover å komme tilbake med flere bilder på erfaringsbasen. Når det gjelder overvintringen har jeg avtale med selger. Den er som følger. Den får ligge på opplagsplassen til  selger,de tar ansvaret for ettersyn, pluss at de tar vårpussen inkl.polering,heist på vannet prøvekjørt før påske. Er veldig fornøyd med dette selvfølgelig.Har fått et veldig positivt inntrykk av de forrige eierne. Har også satt meg godt inn i  båtens liv fra den ble sjøsatt første gang i 1990. Jeg blir den fjerde eieren. Har hatt kontakt med første eier som gledet seg over at den blir i samme område igjen. Den står nå i Mandal,det bli vel en bra påsketur det?

Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...