Sleipner93 Startet 21.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2011 Hei. Har 99% kjøpt meg en Nidelv 24 med knekkt aksling på utsiden av båten. Trenger altså ny aksling og propell, lurte på om noen vet hva jeg skal ha av aksling og propell til denne motoren. Har ikke fått båten hjem enda og tenkte jeg allerede skulle begynne å lete etter ny propell og aksling. Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv båt Svart 23.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2011 Hei, regner med at det er 30mm aksling. Har selv en nidelv 24 som det sto en md17c i. Har denne akslingen og en propell til denne liggende, da jeg har byttet til ny motor i år. Propellen jeg har blir nok noe stor til en md11. Husk at du skal ha en venstregående propell. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 24.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2011 Ser ut til at det har ordnet seg, fikk en propell av en i havna som hørte til samme båt med samme motor. Eneste jeg trenger er nå er å få tak i en 25mm aksling, men det finner jeg nok imorgen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.