cheetah Startet 22.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2011 Er på utskikk etter brukt/ny motor og ser at noen har med hydraulisk og noen med mekanisk gir. Bare lurer litt på forskjellene siden jeg selv har mekanisk gir på min motor og aldri har vært borti hydraulisk gir før Så en mercedes om615 med hydraulisk gir på finn og funderer på om det blir noe forskjell for meg ang kobling og det? Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 22.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2011 På den gamle VP158 hesteren jeg hadde før med MSC3 gear så kom det et "hugg" når jeg la den i gear. På gearkassa på på Yanmar 315 hesteren så er det helt mykt/stille når man setter den i gear, propellen begynner bare å gå rundt uten at det er noe "rykk" i drivverket. Tror det er hydraulisk gear - bruker i hvert fall automatgearolje på den... Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.