andersmp Startet 22.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2011 Tidlig i år besluttet jeg å legge min 21 fots Skibsplast for salg. Båtmarkedet stupte. Båten var ikke solgt når sesongen startet. Rundt starten av Juni, fant jeg meg i - at jeg fikk bruke den selv. Og jaktet på båtplass. 14/6 - ringer vedkommende som selger den i kommisjon for meg, for å informere om at undervannshuset med propell var stjålet. Doh... I dag, var båtplass ordnet. Båten var i tipptoppstand, med nytt undervannshus og stålpropell. Dro ned for å titte på båten, og kanskje prøve den. Da så jeg at hele båten var ribbet...... Kartplotter, stereoanlegg, redningsvester, tauvverk, anker +++... Er dette toppen av uflaks? På under en måned. 2 "tyveri" saker. Kan ikke si jeg gleder meg til å ta turen ned på politistasjonen for å anmelde; i tillegg ta kontakt med forsikringsselskapet igjen. Fortsatt god båtsommer!! Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 22.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2011 hvertfall ikke toppen av flaks,trist de ikke tok hele båten i stedet. Sitér dette innlegget Link to post
-stig- Svart 22.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2011 selvskudd neste.... Sitér dette innlegget Link to post
peppen Svart 22.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2011 På Sørlandet brukes denne metoden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.