båtx16 Startet 22.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2011 Heisann ! Eg har fått eit tilbud på ein Shakespeare mini clubman,altså 12,6 fot :) Det står på ein 60 Mercury 89' Den skal gå 40 knop om dette stemmer ? Og det er heilt nytt intriør i 2008 :) Den ligger til 25 000,er dette eit godt kjøp ? :) Sitér dette innlegget Link to post
vetlebjorn Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Dette er et veldig bra kjøp, veldig bra båt og grei motor. Om den går i 40 knop tviler jeg sterkt på, han som hadde min før meg hadde en evinrude e-tec 60 og han prøvde alt av propeller, men fikk den ikke obver 38 knop. men, alt er mulig. men, dette er hvertfaall en meget god båt, veldig solid og morsom å kjøre: ) Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 13.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2012 Hei. Har hatt en Mini Clubman 77 modell. Går fint i sjøen, solid skrog som igjen gjør at den blir litt tung. 60 hester er mer enn greit nok på en såpass liten båt. Er endel av disse båtene som er "hjemme støpt" på vestlandet. Hvis det ikke er en original Shakespeare så hadde jeg fått sjekket om jobben var skikkelig gjort før jeg hadde kjøpt den. Original Shakespeare har serienummer preget inn i siden lengst bak på båten, venstre side. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.