CommodoreA Startet 25.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2011 Jeg har fått et hull i kjølen på en 14-fots glassfiberbåt, og har liten erfaring med reparasjon av slike skader. Er det noen på båtplassen som har tips om hvordan en kan reparere en slik skade med glassfiber, polyester og gel-coat slik at det blir tilstrekkelig sterkt? Som dere ser, er det et hull i glassfiberen midt under kjølen på båten, selve hullet er på størrelse med en 20-kroning, med noe skadet glassfiber rundt. Jeg vet ikke hva som forårsaket skaden. Dette bildet viser hvor på båten hullet er: Jeg er takknemlig for alle tips om hvordan en kan gjøre dette på en ordentlig måte! Sitér dette innlegget Link to post
Dieselboy Svart 25.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Du kan jo ta en titt her. Sitér dette innlegget Link to post
CommodoreA Svart 25.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2011 Takk for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.