Sleipner93 Startet 25.Juli.2011 Del på Facebook Startet 25.Juli.2011 Hei. Skulle hatt tak i en klemflens til 25mm aksling som passer på en VP MD11c med et slikt girhus : Hvor får jeg tak i en slik flens? Maritim hadde ikke inne på lager, er snakk om i Stavanger omegn. Forøvrig, noen som kan fortelle meg hva slags gir dette er? Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv båt Svart 25.Juli.2011 Del på Facebook Svart 25.Juli.2011 Er nok et Volvo MS X gir. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 25.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2011 Okei, noen tips til hvor jeg kan få fatt i en klemflens som passer på dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 25.Juli.2011 Del på Facebook Svart 25.Juli.2011 Kan du rote frem spec på den. Er vel forskjellig avstand mellom bolter osv. avhengig av geartype. Vet jeg har en slik klemflens i boden liggende, kan sjekke om den passer hvis du gir meg mer info. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 25.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2011 Sakset fra Maritim : Mål: Hullsirkel: 80 mm Styreflens: 60 mm Diam bolt: 10,5 mm Lengde: 100 mm Antall bolter: 4 Aksel: 25 mm Ytre diameter: 4" Passer bl.a for: Volvo Penta MS og MS2 m/hunnflens Største problemet er at jeg trenger denne flensen helst imorgen, maritim hadde ikke inne men om jeg ikke finner andre steder imorgen får jeg vel bare be de bestille. Men du bor kanskje i omegnet her? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 25.Juli.2011 Del på Facebook Svart 25.Juli.2011 æsj, denne var 30mm , boltsirkelen passet heller ikke. har stått på et zf 5 gear. du må prøve å ringe sleipner direkte, prøv også butikk her i kristiansand, bestmarin http://navigare-kristiansand.no/ Det er vel noen andre butikker i stv. også ?? spørs om du kan få den imorgen, men onsdag burde ikke være noe problem fra en annen by med riktig pakkepost. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 25.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2011 Skal gå innom noen andre butikker imorgen å prøve, ble litt forsen idag. Satser på at maritim kan få den kjappt til meg visst ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 27.Juli.2011 Del på Facebook Svart 27.Juli.2011 De har denne flensen på marineshop: http://www.marineshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10511419;c:101517 Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 29.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2011 Fikk tak i flens på Yachtsenteret den dagen, kosta meg 1600,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.