Lars H. Svart 9.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2014 Triax boksen i min båt har to utganger( noe som normalt) der den ene utgangen brukes til DAB radio med godt resultat. Jeg er på jakt etter en god DAB-radio som kan forsynes med driftspenning fra båtens 12V anlegg og som har mulighet for ekstern antenne. Det eneste jeg finner er bilradioer. Forslag til noe annet? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
KARILLA Svart 9.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2014 (redigert) Jeg ville sjekket Tivoli audio radioene om du ønsker en løs radio. Tivoli for FM har mulighet for drift fra 12 volt, så ville ikke bli overrasket om også DAB versjonene har denne muligheten. Dette gjalt både oppladbare og ikke oppladbare utgaver. Oppladbar utgave har ikke mulighet for ekstern antenne mener jeg å huske. Men gode radioer så jeg opplevde bortimot aldri at den uttrekkbare antennen på oppladbar utgave ikke var tilstrekkelig. Brukte selv en oppladbar utgave i båt, virket som batteriene også tålte at de ble driftet og ladet direkte fra 12 volt ved behov. IHT denne linken så kan 12 benyttes: http://www.radiobutikken.no/tivoli-pal-oppladbar-radio-med-dab-dab-fm-rds-klokkeradiofunksjon-og-innebygget-batteri Lykke til Redigert 9.Juli.2014 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.