Solholt 2 Startet 28.Juli.2011 Del på Facebook Startet 28.Juli.2011 Bjørgvin var en skarpnes 28. Som var i min families eie i 14 år, tilhørende i nøtterøy skjærgården. Båten ble solgt i 1996 til Notodden av alle steder. Jeg så igjen båten i 99. Da var den tilbake på Nøtterøy. Etter den sommeren har jeg ikke sett båten igjen. Den hadde den gang samme navn. Det var mange som kjente båten i nærmiljøet, så hvis noen vet noe er det av innteresse! Jeg har søkt i forskjellige register, men har ikke funnet den. Har mange minner med denne båten. Hadde vært gøy og sett den igjen. Den hadde gråmalt stripe i stede for den tradisjonelle brune stripen.... Sitér dette innlegget Link to post
Kim-Kenneth Svart 20.April.2012 Del på Facebook Svart 20.April.2012 (redigert) hei, jeg trur jeg vet hvem som har denne båten. svigermor og svigerfar kjøpte i 2005 en skarpnes 28 fra noodden. den har gråmalt stripe. den bor nå i stokke og blir lagt ut på vannet neste helg i bogen. prøver og laste opp et bilde. men ser ikke ut som jeg klarer det Redigert 20.April.2012 av Kim-Kenneth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.