sjonkel Startet 28.Juli.2011 Del på Facebook Startet 28.Juli.2011 Noen som vet når de vil passere Lillesand/Grimstad/Arendal? De reiser jo fra Stavanger 31.07 mot sverige. -R. Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 28.Juli.2011 Del på Facebook Svart 28.Juli.2011 Når båtene er ferdige her i Stavanger, så er det Race 3 som starter på søndag. Selve regattaen går til havs, så det er vel ikke de helt store sjansene for at du får båter inn mot Lillesand/Grimstad/Arendal. Det er under Cruise-in-Company hvor båtene deler seg opp og kommer innom mindre byer. Årets Cruise-in-Company gikk mellom Greenock i Skotland og Lerwick på Shetland. Benytt heller sjansen til å komme hit til Stavanger, det er her det foregår nå. Vågen er full av flotte båter i 3 dager fremover nå. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Hafrsfjord Svart 28.Juli.2011 Del på Facebook Svart 28.Juli.2011 Her er det mye å se på, bare ta en titt her: http://www.aftenbladet.no/webkamera/Strandkaien-og-Skagenkaien-2838057.html http://www.aftenbladet.no/webkamera/Vgen-i-Stavanger-2838021.html Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 28.Juli.2011 Del på Facebook Svart 28.Juli.2011 ....Benytt heller sjansen til å komme hit til Stavanger, det er her det foregår nå. Vågen er full av flotte båter i 3 dager fremover nå. Ja, den oppfordringen støtter jeg med glede :thumbsup: Du og jeg skulle vel også ha oss en raddel en av dagene? Gi meg et pling så gjør vi en avtale Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Frøken Fryd Svart 28.Juli.2011 Del på Facebook Svart 28.Juli.2011 Båtene drar også til Sverige! Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 29.Juli.2011 Del på Facebook Svart 29.Juli.2011 Du og jeg skulle vel også ha oss en raddel en av dagene? Har stått på hodet i arbeide her siden jeg kom inn med følgebåten KV Ålesund etter målgang på onsdag, men ringer deg imorgen. Sender store lykkeønskninger til Stavanger for et flott arrangement, og spesielt vakre Wyvern som tok hjem seieren i Race 2. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.