toholthe Startet 28.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2011 Jeg har en Glomex 25 cm antenne i toppen av masta med antenneforsterker nede i båten. Sliter veldig ofte med for dårlig signal. Kabelen er en RG-6U. Prøvde i dag å koble fra ved mastefoten hvor jeg har en sjøt og merket ingen forskjell. Hvordan får jeg testa om denne Glomexen faktisk fungerer og ikke bare gjør annet en å holde kabelen på plass? ligger helt innerst på Aker brygge nå og får ike inn tv. Har sagem boksen og vet at denne er dårlig, men likevel.... Tips mottaes med takk. Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 28.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2011 PS: Hadde håper å sleppe en tur opp i masten. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 30.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2011 de fleste tunere har en meny for å vise signalkvalitet og styrke? Ellers så ville eg lånt(kjøpt)meg ei billig bordantenne for å teste. Får du inn noko med slik antenne , så er glomaxen eller kabel dårlig Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
toholthe Svart 30.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2011 Fant ut av det. Bytta til Grundig mottaker. Den har bra signal, men tar jeg ut antenna faller det til 0. Altså var det den Sagemboksen. For no drit. Selges for 150 kr med 12 v kabel til en som ønsker en frustrert båtsommer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.