Atrox Startet 28.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2011 Ser Netthandelen.no har solgt i bøtter og spann av denne: Er det noen her som har kjøpt den og kan dele noen erfaringer med den? Er det bare meg eller virker den veeeeldig lik maritim sin? Og også identisk med de som selges på finn som Nordic 275 air?? Er det forskjeller på disse eller kun forskjeller i avansen? (stort sprik i pris....) Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 28.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2011 I havna eg er i nå ligger en Seabo. Den har alu dørk i plate 2+3 (baug i tre/plast). Eg har Maritim sin båt, kjøpt i år. Båtene ser helt identiske ut med unntak av dørk løsning. Vi var flere som studerte dette nå nettopp. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 28.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2011 (redigert) Seabo by Silver Marine. En stor produsent iallefall http://www.silvermarine.com/ Den nordic 275 er oppgitt med akkurat samme data som min seabo og ser heilt lik ut bortsett fra fargene. Dog har min tredørk men den er et par år gammel så det kan jo være nytt av året med aluminium Redigert 28.Juli.2011 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 28.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2011 Min jolle fra Maritim (2009) er også produsert av Silver Marine. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Atrox Svart 29.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2011 Ergo tar jeg for gitt at dette er samme båten, bare med forskjellig trykk. Har en i bestilling fra netthandelen - blir morsomt å se om kvaliteten står i stil med pris (2250,- + frakt) Sitér dette innlegget Link to post
Oliver Svart 29.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2011 (redigert) Frakteksempel (i mitt tilfelle) kr 767,50. Ekspedisjonsgebyr kr 75, pris kr 2250. Dette blir samlet kr 3092,50. Pris Maritim kr 2990. Redigert 29.Juli.2011 av Oliver (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jernkjøl Svart 30.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2011 Jeg kjøpte en slik Seabo på netthandelen i juni og er så langt veldig fornøyd. Mye båt til en billig penge, ungene har herjet mye med den og båten holder så langt mål. Veldig lett er den også, og med aludørken slipper man de problemene med dårlig finer som sveller og går i oppløsning der det alltid ligger vann i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Atrox Svart 31.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2011 Frakteksempel (i mitt tilfelle) kr 767,50. Ekspedisjonsgebyr kr 75, pris kr 2250. Dette blir samlet kr 3092,50. Pris Maritim kr 2990. Joda, ser den selv om jeg fikk 565,- i frakt. Men for min del veies det opp av at jeg slipper og kjøre til slependen for å plukke den opp hos Maritim, for deretter å kjøre den til moss der den skal ha hjemmehavn, og selv om båtene er like synes jeg ikke "MARITIM"-logoen på siden av båten er veldig lekker.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.