Geir Hel Startet 29.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2011 Svoger av meg har kjøpt 25 hk tohatsu av den lysblå årgangen (er vel slutten av 80 tallet?) Den har fungert fint i 10 timer men nå får han ikke start på den. Den får tebakeslag når han drar i startsnora så det føles ut som skuldera rives av. Han har sjekka pluggene OK gnist OK hatt forgasseren oppe OK? Eg tenkte på reedventil eller tenning, men tenning forandrer seg ikke vist noe er løst eller spinngale Noen som har ide om ka eg skal se etter når eg skal se på den? Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Geir Hel Svart 29.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2011 Har ikke sett på den enda,men hever tråden litt Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
fanaholmen Svart 29.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2011 Meget mulig at kilen i svinghjulet er gåen selv om du klarer å dra rundt stemplene. Tenningstidspunktet blir da feil hele tiden. Du har vel pluggkablene på rett plugg? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 30.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2011 Skjedde plutselig så pluggkablene er nok rett på. Men kilen er ein god ide Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Geir Hel Svart 30.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2011 Kilen var vist hel og fin, er tom for ide her. Har andre planer så eg får ikke sett på den selv. Har lik motor men 30hk selv, me kunne ha bytta om deler for å se ka som er galt eller ei. Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.