Keiko123 Startet 29.Juli.2011 Del på Facebook Startet 29.Juli.2011 Hei! Har ett litt uvanlig problem.. Er det noen som vet om det fins en form for styrekabel som kan brukes for å overføre kreftene fra en styresylinder til rorkult? Hadde vært greit å fått sylinderen under dekk bak med en styrekabel som gikk til styring av ror. Har en skøyte som det er vanskelig å finne egnet plass til sylinderen:-( Venter spent på svar.... Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 30.Juli.2011 Del på Facebook Svart 30.Juli.2011 Hmm.. denne var ikke lett å skjønne. Kan du forklare noe mer om hva du er på jakt etter, evnt. legge ved bilder ? Er helt sikkert mange folk som har mange meninger om "problemet" ditt her :) Lars Sitér dette innlegget Link to post
Keiko123 Svart 2.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2011 Hei! Ser at det kan være litt vanskelig å forstå hva jeg tenker på. Har vært sørpå med ett flyttelass i helgen så jeg har ikke fått tid til å lage noen skisser. Skal ombord i skøyta i dag for å prøve å finne en måte å montere styresylinderen. Skal prøve å lage noen skisser i kveld. Sitér dette innlegget Link to post
Keiko123 Svart 13.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2011 hei! Beklager at det tok litt tid. Men har montert piloten. Lagde en form for overføring så jeg fikk plassert Garmin sin Btype styreenhet under dekk. Dette ser ut til å virke perfekt så langt:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.