tomzern Startet 29.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2011 Hei! Da har jeg endelig fått sjøsatt og tatt jomfruturen med båten min. Fikk et par motorstopp iløpet av prøveturen i dag. Begge når jeg lå å cruisa i plan på mellom 3000 og 3500rpm. Plutselig bare døde motoren, men det gikk forholdsvis greit å starte den opp igjen begge gangene. Måtte bare jokke litt på gassen og kinne litt på startern så kom den igjen. Hva kan være årsaken til dette? Har ikke byttet noen tenningsdeler eller justert gap på plugger. Kan det være noe med det? Virket som det skjedde litt random, for jeg kjørte en ganske lang strekke i plan mellom disse 2 stoppene uten problemer. Også syns jeg motoren tikker litt i overkant mye. Hører at det bare er ventiltikking, men er det noen måte å få dette litt bedre på, annet enn å bytte løftere? Farlig å kjøre med? Mvh Tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
FjordHT Svart 30.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2011 Bensintilførsel(mangel på bensin) kan også være en grunn til slike problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.