Haraune Startet 30.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2011 Som emnetittel sier, tauet jeg en seilbåt av den velkjente Lindøygrunnen utenfor stavanger i dag. Det var en Gammel colin-archer lignende sak som grunnstøtte der akkurat i det jeg var i ferd med å gå fra kaien på lindøy. Han kom seg ikke av med egen maskinkraft, så jeg tilbydde han slep siden jeg alikevell passerte han på vei hjem. var en annen kar der med gummibåt som rodde over med tauet. Festet i den ene pullerten bak og ga litt gass, og vipps var seilbåten løs.Knaket ganske godt i trepullerne på seilbåten, men det gikk jo godt. Den uheldige seileren takket for hjelpen litt pinlig berørt, og sa at han burde visst om den nå siden dette var andre gang på en uke han sto fast på samme plass. Dere som er faste bryggeokkupanter på Lindøy har vel et tall på hvor mange som går på denne grunnen i løpet av sommeren? det må vel være minst to pr helg, til stor glede og underholdning, da den ligger bare ca 100m fra brygga... og "alle vet om den" selv om den ikke er merket... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.