Jump to content

lite plastfat/tønne! hvor kan dette kjøpes?

Hobby 430 Sport

Recommended Posts

leitet litt på nettet og fant noen her på vestlandet som solgte noen som er litt større http://www.granberggarveri.no/default.aspx?mod=3&mm=28&sm=58

men det var jo selfølgelig venteliste på disse. og dei som eg er på jakt etter er enda mindre!

Men skal sjekke opp litt med bensinstasjoen :)

Redigert av SandvikAC25 (see edit history)

O Erland

med båtførerbevis

Jeg har noen slike stående, og de kom vel i sin tid fylt med slikt stoff man bruker på gulvet for å suge opp olje.

Ellers er det vel stort sett Noreko som selger slikt til industrien, og de har også brukte, eller det de kaller rekondisjonerte tønner for salg.

Accon har også mye rart, og leverer en god del plast embalasjer til industrien, mulig de har noe slikt hvis du ringer, ser ikke ut som det står noe på nettsidene deres.

Redigert av adeneo (see edit history)

Tips; Fikk en gang et slikt fat på en bensinstasjon. De brukte slike fat til kjemikalier til bilvaskemaskinen.

Tror ikke det er de med sort lokk, de med kjemikalier har annen åpning en de jeg tror trådstarter snakker om.

Jeg kjøpte et stort slikt fat på et fiksemottak, de bruker slike til å pakke og salte bla. rogn.

Hvis jeg ikke husker feil kom de i 60,120(liter) og et større en det igjen.

Ikke sikker på hvordan det skrives, men en omtalte det som et jelsø eller jelsa fat(eller noe i den duren)

De er blå, har en spennering til å klemme fast topplokket.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...