Hobby 430 Sport Startet 30.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2011 Er på jakt etter mini plastfat, har sette dette flere plasser i landet men husker ikkje hvor. noen som vet hva disse blir brukt til og om noen plass disse kan kjøpes brukte.. Dei er blå med svart lokk, supre til hummeragn og salting av fisk :) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Elektro Svart 31.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2011 (redigert) Tips; Fikk en gang et slikt fat på en bensinstasjon. De brukte slike fat til kjemikalier til bilvaskemaskinen. Redigert 31.Juli.2011 av Elektro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 31.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2011 Vet hvilke tønner du mener - ser de godt for meg, men hvor? Men kansje du kan bruke noe fra disse http://www.witre.no/plasttonne-brute_49420M.html Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Hobby 430 Sport Svart 31.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2011 (redigert) leitet litt på nettet og fant noen her på vestlandet som solgte noen som er litt større http://www.granberggarveri.no/default.aspx?mod=3&mm=28&sm=58 men det var jo selfølgelig venteliste på disse. og dei som eg er på jakt etter er enda mindre! Men skal sjekke opp litt med bensinstasjoen :) Redigert 31.Juli.2011 av SandvikAC25 (see edit history) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
adeneo Svart 31.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2011 (redigert) Jeg har noen slike stående, og de kom vel i sin tid fylt med slikt stoff man bruker på gulvet for å suge opp olje. Ellers er det vel stort sett Noreko som selger slikt til industrien, og de har også brukte, eller det de kaller rekondisjonerte tønner for salg. Accon har også mye rart, og leverer en god del plast embalasjer til industrien, mulig de har noe slikt hvis du ringer, ser ikke ut som det står noe på nettsidene deres. Redigert 31.Juli.2011 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 1.August.2011 Link til dette innlegget Svart 1.August.2011 (redigert) Jeg kjøpte noe slike hos Grimstad Konserves (Nå Findus) Slike bedrifter får erter, bønner osv. i tønner som de igjen hermetiserer på fabrikken. Sjekk om det finnes slike industrier i nærheten der du bor. Redigert 1.August.2011 av Kalle74 (see edit history) Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
FjordHT Svart 1.August.2011 Link til dette innlegget Svart 1.August.2011 Tips; Fikk en gang et slikt fat på en bensinstasjon. De brukte slike fat til kjemikalier til bilvaskemaskinen. Tror ikke det er de med sort lokk, de med kjemikalier har annen åpning en de jeg tror trådstarter snakker om. Jeg kjøpte et stort slikt fat på et fiksemottak, de bruker slike til å pakke og salte bla. rogn. Hvis jeg ikke husker feil kom de i 60,120(liter) og et større en det igjen. Ikke sikker på hvordan det skrives, men en omtalte det som et jelsø eller jelsa fat(eller noe i den duren) De er blå, har en spennering til å klemme fast topplokket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.