Jump to content

Vinteren 04/05

Slagskibet

Recommended Posts

Utafor heimen råda det stillhet og -17 idag tidlig.

Skal ta dette opp med Thor, som lovet omlag 0 +-..

Her i Bergen koser vi oss i regnet ... vi ser den hvite dækelskapen forsvinne litt etter litt ... deet er som bestilt; hvit jul og så tilbake til normalen.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Utafor heimen råda det stillhet og -17 idag tidlig.

Skal ta dette opp med Thor, som lovet omlag 0 +-..

Suzuki

He he. Det var ilter banning i Pytterønningen 27 om morgen. Min sterkt forsoffne kropp ble ledet ut gjennom terasse døra for å innhalere dagens første KrF pinne. +3 var forventer også viste gradestokken kallvølige -10!! :eek: Brysthåra kom ut i ryggen! Pullpit terriern måtte dras ut gjennom døra med rå makt for å unnga morramig utover Ørnhilds flotte tepper. Bare ræva alt. Men det var med stor fornøyelse det ble notert rask temp stigning.

treffprosenten har vært god etter all dritten om sommeren,bedre enn 60% ETTER MIN MENING.Januar,

og hodet er på blokka nå takket være Pirus :cryin: ,ca +4.Klager kan rettes til Pirus :cheers:

Holder sterkt på mild vinter i dei nære havstroka,vestsida av E 18 ikke inkludert.(Det er innland det)

Ike bra sommer,som 2004 eller dårliger. Trur eg. :drink:

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...